jigaix:

Sleep is for the weak.

jigaix:

Sleep is for the weak.

highs0ciety:

arabbara:

R.I.P. The 2976 American people that lost their lives on 9/11 and R.I.P. the 48,644 Afghan and 1,690,903 Iraqi and 35000 Pakistani people that paid the ultimate price for a crime they did not commit

this is the only september 11th post I’m reblogging

iwantwhatheswearing:

aintgotnoladytronblues:

a lotta boys need to learn this lesson harder. listen to the man, dude.

This is how to be a male feminist feminist ally - heck, this is how to be an ‘ally’ to any marginalised group - listen to the experiences of others and learn instead of talking over the top of us with your personal thoughts on issues which you will never face.

yellowfur:

idk why but everything feels just so easy to draw atm and I can’t stop

yellowfur:

idk why but everything feels just so easy to draw atm and I can’t stop

I have a Japanese test in an hour and I haven’t studied at all!!! 

tarargh:

i only have two speed settings for blogging: “makes you wonder if theyre even still active” or “your entire dash is nothing but me”

officialdaddyegbert:

Gentle reminder that people working in customer service are paid to be nice to you and you should not fucking flirt with them because you’re probably making them extremely uncomfortable you piece of shit don’t force us into engaging your gross ass

eyasie:

うちはイタチ 

chocolatehighhh:

vvaddles:

european dude: *struggles to speak english with a heavy accent*

everyone: omg how adorable!!!

south asian dude: *struggles to speak english with a heavy accent*

everyone: uh wow lol go back to your country

Smh.

As a language learner, fuck anyone that does this. All accents are adorable and awesome, and you should never insult someone trying to learn another language. Unless you have tried to learn another language yourself you have no idea how tough it is to try and speak to a native speaker of your target language.